sobota 30. prosince 2023

Princezna

 

 

 


 

Princezna

Devney Perry 

 

Původní název: Stone Princess 
Série:                   Clifton Forge
Počet stran:       344
Žánr:                  román   
Nakladatelství:  Beta
Vazba:                vázaná bez přebalu


Anotace:

Presley Marksové se v její svatební den přihodilo nečekané klišé: stala se z ní odkopnutá nevěsta. Musí v bílých svatebních šatech předstoupit před své přátele a rodinu a oznámit jim, že její snoubenec na svatbu zapomněl. Ponížená a rozzlobená Presley se schovává před světem a hledá útěchu v rutině svého všedního života. Práce na recepci v autoservisu není sice fascinující, ale zajišťuje jí, že není středem pozornosti.  Alespoň tak to bylo, než se ve městě objeví Shaw Valance. Slavný hollywoodský herec hraje ve filmu, jehož motivem je vražda, která se v Clifton Forge stala. Pokud zrovna nenatáčí, sleduje v autoservisu, jak mu sestavují motorku, a otravuje Presley svým krásným úsměvem.  A jako by toho nebylo málo, koupí si sousední dům.

Co když se ale vrátí Presleyin snoubenec, který je navíc členem konkurenčního motorkářského gangu?

 

Recenze: 

 

Třetí díl série a nyní dostáváme příběh Presley a Shawa. Já věřím, že pokud čtete postupně tuto série, tak na příběh Presley jste se určitě těšili. A nebojím se říct, že vás určitě, jako mě nezklamal. Tenhle díl byl hodně povedený a já mám lehký pocit, že tahle série je v něčem díl od dílu lepší.

Spousta čtenářek bude s Presley soucítit, protože kdo z nás by chtěl, aby nás snoubenec odkopl u oltáře? Nikdo. (I když v jejím případě to bylo jen a jen pro její dobro a věděli to všichni, jen ona ne) A tím celý ten mazec začíná. A právě tím začátkem, si vás kniha okamžitě získá, o tom jsem přesvědčena. A pak ji jen těžko odložíte.

Samozřejmě tu máme naprosto klasický scénář. Dívka se zlomeným srdcem, uzavřená ideálně před celým světem, která víc, než co jiného říká hlavně tomu jednomu muži, NE. A hollywoodský herec, u které si hodlá namlouvat, že ho nesnáší. Přesto, že to není nic nového, to perfektně funguje a čtenáře baví.

Presley a Shaw je za mě zatím nejoblíbenější dvojka ze série. Tenhle styl pošťuchování mě u knižních dvojic strašně baví. Navíc to bylo perfektně vyvážené jejich vzájemnými city a chemií. Vzájemně se dobře doplňovali, právě díky svým protikladným vlastnostem. Ale postavy jako takové byly napsané dobře a ani jsem neměla problém s hlavní hrdinkou, což je co říct.

Tomuto dílu téměř nic nechybělo. Romantika i pikantnosti byly fajn. Postavy bavily a krásně před očima rostly. Napětí i zvraty se dostavily a tady mě vždy zajímá, co dalšího ještě může přijít. Byly tu emoce, hloubka, drama, ale i humor a střet skutečného světa s tím dalo by se říct snovým. A moc se mi líbí, že tu není jen ta romantika. Mezi řádky čtenář vidí rodinné pouto postav, které mě hodně bavilo pozorovat. To, jak drží všichni pospolu, chrání se navzájem a nebojí se jít do krajních mezí, když je potřeba, kvůli komukoliv z rodiny. Tady si nemohu téměř na nic stěžovat.  




4⭐   z   5 ⭐

 

Knihu můžete koupit se slevou přímo na stránkách nakladatelství Beta:

Princezna

 

 

Za zaslání recenzního výtisku děkuji Nakladatelství Beta.


 Lucie Schánělová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prokleté královny

    Prokleté královny Catherine Doyle a Katherine Webber      Původní název:  Cursed Crowns  Počet stran:         560 Žánr:                ...