pátek 8. dubna 2022

Království těla a ohně

 







Království těla a ohně

Jennifer L. Armentroutová



Původní název: A Kingdom of Flesh and Fire
Počet stran:       616
Žánr:                  YA fantasy, YA romantika
Nakladatelství:  Fragment
Vazba:                vázaná s laminovaným potahem


Anotace:

Je láska silnější než pomsta? Druhý díl bestsellerové fantasy série. 
Všechno, v co Poppy věřila, je lež – oklamal ji i muž, do kterého se zamilovala. Teď sama netuší, kým bez závoje Panny vlastně je. Ví ale, že pro ni neexistuje větší hrozba než Princ Atlantie. Chce, aby proti němu bojovala, a ona jeho rozkaz ráda uposlechne. Aby našla svého bratra, musí se spojit s nebezpečně svůdným Casteelem Da’Neerem. Je jen otázkou času, než tajemství dvou království vyjdou na světlo. Ale až nebesa začnou krvácet, mohlo by být pozdě.








Recenze:

Bohové ano, děkuji za to, že tahle série si pořád drží svou laťku a je to taková paráda. Stále je to neuvěřitelně čtivé a těch 616 stránek uteče jak nic. Napomáhá tomu fakt, že autorčin styl psaní je čtivý a vy knihu nebudete chtít ani na chvíli odložit, jak vás příběh pohltí.

Pořád laboruji nad tím, zda se mi tento druhý díl nelíbí možná i více jak první. Ale jelikož je trošku jiný, něčeho je tam trochu víc (připravte se na to, že erotiky je tu více než v jedničce) a něčeho zase méně (například akce), tak asi zůstanu u toho, že se mi oba líbí zkrátka strašlivě moc a hlavně, fakt mě ten příběh baví. A neuvěřitelně se těším na další díl, protože nepochybuji o tom, že to bude zase něco. A dost možná něco velkého. Snad se pokračování dočkáme co nejdříve.

U dvojky jsem byla ráda hned za několik věcí. Začala přesně tam, kde skočila jednička. Hodně se rozvíjely vztahy našich postav a více jsme se s nimi seznamovali. Dostali jsme pár nových informací i postav.

Když už jsme u těch postav, stále budete milovat Casteela. Poppy je čím dál drzejší. A v neposlední řade Kieran, bohové, jak toho jsem si zamilovala. Jeho oblíbenost dost šlape na paty té Casteelově a po rozumové stránce ho mám ještě raději. Napadá mě hned několik konspiračních teorií, jak by jejich vzájemné vztahy mohly pokračovat a jsem nesmírně zvědavá, jak to autorka uchopí a kam jejich “cesty“ nasměruje.

Rozhodně se tomuto dílu nedá upřít humor. Hodně jsem se tu nasmála a mohly za to právě vztahové vazby mezi postavami a jejich povahy. Tady se musím přiznat, že mě Poppy v jednu chvíli krapet štvala, jak pořád vše bojkotovala a proti všem a všemu zbrojila jak už ústně, tak fyzicky. Je pravda, že nejvíce znatelné to bylo především na začátku knihy, ale i tak to nebylo nic závratného, co by ovlivnilo celkový dojem z knihy.

A ano, kniha by mohla být podstatně kratší, kdyby se tam stále dokola neopakovaly stejné věci a vzorce. Ale nemohu si pomoct, ten příběh mě baví natolik, že tohle knize odpustím.


No a co se konce týká?? K tomu mohu říct jediné: ten třetí díl potřebujeme co nejdříve!

4,5⭐   z   5 ⭐ 



Knihu můžete koupit na stránkách ALBATROS MEDIA aktuálně s 20% slevou: 

Království těla a ohně


Za zaslání recenzního výtisku děkuji ALBATROS MEDIA







Lucie Schánělová


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prokleté královny

    Prokleté královny Catherine Doyle a Katherine Webber      Původní název:  Cursed Crowns  Počet stran:         560 Žánr:                ...