neděle 19. prosince 2021

Tesáky

 







Tesáky

Sarah Andersenová



Původní název:  Fangs
Počet stran:       112
Žánr:                  komiks
Nakladatelství:  CooBoo
Vazba:                brožovaná lepená


Anotace:

Lovestory upírky a vlkodlaka od autorky ikonických komiksů Sarah's Scribbles
Elsie je upírka a je jí tři sta let, ale za celou tu dobu nenašla toho pravého. To se ale změní jedné noci v baru, když potká Jimmyho, okouzlujícího vlkodlaka s jízlivým smyslem pro humor a zálibou v běhání při měsíčku. Společně se dívají na horory, čtou strašidelné knihy, užívají si procházky ve stínech a večeře bez česneku. Jejich děsivý životní styl i strašidelný apetit se skvěle doplňují – je to prostě monstrózně báječný vztah!







Mini recenze:

Jakpak jste na tom s komiksy? Máte? Čtete?
Já jich mám doma jen maličko (Hlavně ty co patří k mé 🖤 Temné věži) a přitom ani nevím proč 🤔 mám je ráda a stejně tak i filmy podle jejich předloh.
.
Proto jsem byla ráda, když mi z @albatrosmedia poslali tenhle knižní tip, který by mohl být pod 🎄 především těch co mají rádi kraťoučké a hodně jednoduché YA příběhy, komiksy a hlavně upíry🧛‍♀️🦇 a vlkodlaky 🐺
.
Musím říct, že graficky je komiks Tesáky naprostá pecka🖤 některé obrázky jsem si opravdu zamilovala a občas zápasila s nutkáním si obrázky vybravit 😁
.
Někdy mě humor, který je tu použitý opravdu pobavil a našla jsem si tam i favority, ovšem ne každý vtip mě rozesmála, to přiznávám.
.
Ovšem "přečtené" jsem to měla asi za deset minut, takže možná fajne si knížku vzít ve chvíli, kdy si jen tak chcete listovat a občas se pobavit nebo zaculit nad roztomilostí vlkodlaků 😁🐺
.
Co mě mrzelo je to, že bych uvítala tak o sto stran více, aby byl příběh více rozvinut. Takhle to byly jen útržky z celého příběhu.







Knihu můžete koupit na stránkách ALBATROS MEDIA aktuálně s 20% slevou: 



Za zaslání recenzního výtisku děkuji ALBATROS MEDIA




Lucie Schánělová



Žádné komentáře:

Okomentovat

Prokleté královny

    Prokleté královny Catherine Doyle a Katherine Webber      Původní název:  Cursed Crowns  Počet stran:         560 Žánr:                ...