čtvrtek 30. prosince 2021

Les bez srdce

 






Les bez srdce


Joanna Ruth Meyerová




Původní název: Into The Hearless Wood
Počet stran:       392
Žánr:                  YA fantasy
Nakladatelství:  CooBoo
Vazba:                vázaná s pap. potahem a lam. přebalem

Anotace:

Temná atmosférická fantasy.

Les je nebezpečné místo, kde muže i ženy lákají sirény vstříc smrti. Čarodějnice už dlouhá staletí získává srdce, aby jimi nakrmila strom bez srdce a s jeho pomocí ovládala čím dál větší území. Když je do lesa vlákán syn hvězdáře Owen Merrick, Serena, jedna z dcer stromové sirény, ušetří jeho život, místo aby ho zabila. Owen každou noc přelézá zeď mezi zahradou a lesem, aby se s ní setkal, a ona pokaždé víc a víc touží stát se člověkem. Hvězdy však předpovídají nebezpečnou kletbu a Serenina honba za lidskostí je vrhne do víru odvěké války mezi čarodějnicí a králem, který se ji snaží zastavit.




Recenze:


Já mám pocit, že o této knize není moc slyšet a je to celkem škoda. Když jsem otevřela Les bez srdce, hned jsem viděla, že jsem dostala do rukou něco jiného, co bude příjemně vybočovat z řady. Kniha je nádherně graficky zpracovaná a to velice oceňuji. Obálka je jednoduchá a přesto efektní.

A nejen grafická stránka knihy vás vezme za srdce. I ten text, je tak krásně psaný, až poetický. Velice chvílím, jak autorka píše. Má to obrovské kouzlo i atmosféru. Je to mýtické, skoro až pohádkové a temné a to je za mě velké plus. Někdo by možná řekl, že i lehce strašidelné. Ale na tu temnotu bych ráda upozornila, protože vím, někdo tohle úplně nerad čte, tak pozor na to. Ovšem temnota je perfektně vyvážena pohádkovými prvky romantikou mezi hlavními postavami.

Musím říct, že já jsem si tu přišla na své, protože jsem se opravdu snadno dokázala dostat do příběhu a představit si svět a magický systém.

Ještě jsem si to nikde neověřovala, ale myslím, že to mohu označit za retelling na Krásku a zvíře. Ovšem, zase z jiného, úplně převráceného pohledu. Moc povedené a originální převyprávění. Čím dál více mám ty retellingy ráda.

Ano, nečekejte že to je fantasy z kterého si sednete úplně na zadek ( i když, někdo možná i ano, protože špatné to není), ale je to takové pomalejší čtení, kde si opravdu hodně užíváte nádherný text a atmosféru příběhu.






Rozhodně by nemělo chybět u žádného milovníka retellingů.


3,5⭐   z   5 ⭐ 




Knihu můžete koupit na stránkách ALBATROS MEDIA aktuálně s 15% slevou: 

Les bez srdce



Za zaslání recenzního výtisku děkuji ALBATROS MEDIA



Lucie Schánělová







Žádné komentáře:

Okomentovat

Prokleté královny

    Prokleté královny Catherine Doyle a Katherine Webber      Původní název:  Cursed Crowns  Počet stran:         560 Žánr:                ...