neděle 26. září 2021

Syn nekonečna

 





Syn nekonečna

Adam Silvera


Původní název: Infinity Son
Počet stran:       360
Žánr:                  YA fantasy                 
Nakladatelství:  COOBOO
Vazba:                brožovaná, lepená s chlopněmi



Anotace:

Jen jeden z dvou bratrů je vyvolený. První díl superhrdinské série.

Bratři Emil a Brighton vyrůstali v New Yorku a vždycky si tak trochu idolizovali Kouzlochodce – skupinu samozvaných hrdinů, kteří přísahali, že zbaví svět přízračných. Zatímco Kouzlochodci a další nebeští se rodí se zvláštními schopnostmi, přízrační si je berou, násilím kradou esenci života ohroženým stvořením. Brighton si přeje, aby měl taky nějaké schopnosti a mohl se zapojit do boje. Emil by si přál, aby konečně zavládl mír. Všechno násilí si totiž vybírá svou daň na společnosti – ti, kteří mají jakékoli schopnosti, jen těžko mohou žít v míru a otevřeně přiznat, kým vlastně jsou. V ovzduší strachu jsou gangy přízračných stále odvážnější a silnější. Potom se při potyčce po protestní akci projeví Emilovy vlastní schopnosti – takové, které ho postaví do srdce konfliktu a udělají z něj hrdinského Kouzlochodce. Zkrátka někoho, kým chtěl vždycky být Brighton, ne Emil. Sourozenecké pouto, láska a věrnost, to všechno bude vystaveno mnoha zkouškám – a nikdo neunikne bez újmy.








Recenze:

Mám trochu obavy, že v tomto případě příběh nedostihl nádhernou obálku. U této knihy tak nějak nevím, jak ji vlastně zhodnotit a co o ní říct. Možná je to tím, že jsem se na ni vrhla s velkým očekáváním. Protože námět pro mě zněl opravdu hodně lákavě a jedinečně.

Příběh má obrovský potenciál perfektního magického systému, ale jen za předpokladu, že si vše domyslíte sami. Mám pocit, že mi tu vlastně nebylo nic vysvětleno. Jak co funguje, co je co a tak vůbec. Tudíž to na mě trochu působilo jako domeček z karet a já jen čekala, kdy se to celé zhroutí.

Vše mi přišlo tak nějak uspěchané, možná tím, že jsem byla autorem hozena do vod jeho příběh a snažila se neutopit při přemýšlení nad tím vším, abych to celé pochopila. Jenže jsem opravdu autorovi do hlavy neviděla. Což je velká škoda, protože kdybych naplno věděla o co vlastně jde, kdo je kdo, určitě bych ten příběh měla raději.

Velice nerada přiznávám, že mě tato kniha zklamala a já stále nevím, jaké hodnocení jí dát. Ale myslím, že i tak, si najde své čtenáře.

2 hvězdičky mi přijde málo, ale tři už moc. Tudíž hodnotím takto:


2,5⭐   z   5 ⭐ 


Knihu můžete koupit na stránkách ALBATROS MEDIA aktuálně s 20% slevou: 

Syn nekonečna



Za zaslání recenzního výtisku děkuji ALBATROS MEDIA



Lucie Schánělová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prokleté královny

    Prokleté královny Catherine Doyle a Katherine Webber      Původní název:  Cursed Crowns  Počet stran:         560 Žánr:                ...