pondělí 30. srpna 2021

Zkáza a naděje

 





GRIŠA

ZKÁZA A NADĚJE


Leigh Bardugo



Původní název: Ruin and Rising
Počet stran:       344
Žánr:                  YA fantasy                 
Nakladatelství:  Fragment
Vazba:                brožovaná, lepená


Anotace:

Hlavní město padlo a Alina se musí přenést přes staré křivdy. Závěrečný díl světového bestselleru!
Temnyj ovládl Ravku a osud celé země tak leží v rukou zlomené světlonošky, zneuctěného stopaře a pozůstalých členů kdysi úctyhodné magické armády. Oslabená Alina se vydává po stopách nepolapitelného ptáka ohně a doufá, že cestou najde vyděděného prince. Alina bude muset uzavřít nová příměří. Jakmile však začne odkrývat Temnyjova tajemství, odhalí se jí pravda, která změní všechno, co si doposud myslela o jejich poutu a moci, jíž oplývá.








Recenze: 


Hned z počátku asi začnu koncem. Myslím, že spoustě čtenářů se tu stane, že budou očekávat jiný konec. Do teď nevím, zda se mi tento konec líbil a nebo ne. Zda byl skvělým zakončením série, nebo bych raději něco jiného. Tady prostě nevím, jestli to bylo špatně, nebo dobře.


Třetí díl byl pro mě tím nejlepším a celá série tak u mě ještě stoupla v oblibě. Ale pokud bych přeci jen měla něco vytknout, tak možná začátek, který se motal stále kolem toho, co mě zajímalo asi nejméně.


A pak nedostatek Temnyje. Ale toho by bylo málo i kdyby byla kniha jen o něm. Navíc, víte že ho nemáte mít rádi a snažíte se o to, ale stejně... to je prostě Temnyj a budete ho milovat a bude to bolet. Ale opravdu, i ději by hodně pomohlo, kdyby se tam ukázal častěji.


Druhá úžasná postava je prostě Nikolaj a já doufám, že mi dáte za pravdu, až si knihu přečtete. V knihovně na mě čeká Zjizvený král a já se na něho teď neskutečně těším. A věřím, že vy to budete mít stejně po dočtení série.

A přiznám se, že cestu k Alině jsem si zkrátka za ty tři díly nenašla.

Grišu mohu každopádně doporučit. Je to pohodové a zábavné. A každý si tam najde svou oblíbenou postavu, tím si jsem jistá.










PS. v září se můžete těšit na překvapení se sérií Griša u mě na Instagramu 


Za mě nejlepší díl série. Druhý díl jsem hodnotila 3 hvězdami, tento třetí a poslední zaslouží více

4⭐   z   5 ⭐ 


Knihu můžete koupit na stránkách ALBATROS MEDIA s 20% slevou a při použití kódu TEMNYJ doprava zdarma:

Za zaslání recenzního výtisku děkuji ALBATROS MEDIA





Lucie Schánělová




Žádné komentáře:

Okomentovat

Prokleté královny

    Prokleté královny Catherine Doyle a Katherine Webber      Původní název:  Cursed Crowns  Počet stran:         560 Žánr:                ...