úterý 20. července 2021

Temné hlubiny - Daniel Bennett


 Daniel Bennett




Playlist Příliv
Playlist Temné hlubiny



___________________________________________________________________________________


Daniel Bennett


~ 25 let
~ tmavě hnědé, téměř černé vlasy
~ havajské tetování nesoucí jeho životní příběh, na levé ruce od zápěstí až na krk
~ šílený surfař
~ miluje oceán, velké vlny, extrémní sporty a svůj černý Chevrolet Camaro
~ rád vaří a má rád dobré jídlo a kvalitní whisky
~ nezná jinou lásku, než tu k oceánu






__________________________________________________________________________________



Vlny se neměří ve stopách a palcích, jsou měřeny v přírůstcích strachu.
Příliv



Strach způsobuje váhání. A nerozhodnost způsobí, že vaše nejhorší obavy se stanou skutečností.
Příliv


__________________________________________________________________________________




„Víš, proč tě tak miluju?“ zeptal jsem se, abych odvedl pozornost od provazu na její jemné kůži. Bylo k neuvěření, že dokázala slovo miluju zařadit do mého slovníku. Kurva! Co jsi to se mnou udělala?! „Řekni mi to, prosím!“ žadonila. To já rád. Vždycky jsem to měl rád.
Protože s tebou cítím totéž co při surfování!“ S těmi slovy jsem táhl provaz dozadu za její krk. Stoupl jsem si za ni a dlouhé konce provazu se táhly po jejích zádech. Bože, to je pohled. Vzal jsem její ruce a stáhl je za záda. Konci provazu jsem jí svázal zápěstí k sobě a nespustil při tom oči z jejího zadku.
Ona dál naléhala. „Budeš konkrétnější, Bennette?“
Stoupl jsem si zpět před ni a vzal její obličej do dlaní. Líbilo se mi to. I to, jak bylo poznat, že to miluje ona. „Zbytek světa zmizí, když jsem na vlně. Stejně jako když jsem s tebou!“
Raději bych řekl: Stejně jako když jsem v tobě. Možná jsem to z velké části řekl, protože jsem věděl, že taková slova jsou víc než předehra. Jenže jsem sám moc dobře věděl, že ještě více jsem to řekl proto, že to tak skutečně bylo! Její tělo bylo jako můj privátní vstup do zvráceného ráje. Možná jsem se za to měl spíše nenávidět. Ale zbožňoval jsem, jak jsem mohl prznit její nevinnost. Stoupl jsem si před ni a konečky prstů se jemně dotýkal jejího obličeje. Ten nepatrný dotek byl tak vzrušující. Cítit tu energii, která se prolévá v tom minimálním prostoru mezi její kůží a mými prsty. A bylo to stejné jako s vlnami, jemně položit dlaně na hladinu a každou buňkou těla vnímat tu energii. Přesně tak jsem ji hladil všude po těle a při tom se jí díval do očí. Řasy se jí chvěly a víčka pořád přivírala, jak v ní mé doteky probouzely touhu. Povalil jsem ji do postele a pomalu si vlezl k ní. Už jsem se nechtěl jen dotýkat. Chtěl jsem ji ochutnat úplně všude. Byl jsem polapen silným proudem a nechal se jím unášet až do bodu zlomu, kdy už není cesty zpět. 

Temné hlubiny








Lucie Schánělová



                    








Žádné komentáře:

Okomentovat

Prokleté královny

    Prokleté královny Catherine Doyle a Katherine Webber      Původní název:  Cursed Crowns  Počet stran:         560 Žánr:                ...