sobota 30. prosince 2023

Šéf, co tě nadzvedne

 

 

 


 

Šéf, co tě nadzvedne

Winter Renshawová

 

Původní název:  The Dirty Truth
Počet stran:        312
Žánr:                   romantická beletrie
Nakladatelství:   Beta
Vazba:                 vázaná


Anotace:
 
Po bolestné zkušenosti se smrtí si uvědomím, že je načase změnit život. A to zásadně. První na řadě je moje práce. Práci novinářky miluju, ale svého šéfa, mediálního magnáta Westa Maxwella, nemůžu vystát. Jednoho dne mě donutí, abych v časovém presu přepsala celý článek, na kterém dřu, a tak sepíšu pořádně jízlivý sloupek na jeho počest a pak dám s plnou parádou výpověď. Ale West mě tak snadno nepustí. Nabídne mi novou, nečekanou pozici: dělat mentorku jeho vzpurné dospívající neteři. Bůhví proč s tím nakonec souhlasím – ráda pomáhám lidem a zároveň musím přiznat, že jsem zvědavá, jaký se za magnátem skrývá člověk. Záhy ale zjistím, že můj nový úkol je ještě větší výzva, než jsem očekávala. Čím víc poznávám soukromou stránku záhadného šéfa, tím víc nahlížím i do jeho srdce, které skrývá za ledovou fasádou. Stará Elle Westa nenáviděla… ale možná – jen možná – ho nová Elle dokáže zkrotit.

Recenze:

Winter je autorka, kterou moc ráda čtu, i když u mě není úplně sázkou na jistotu, ale kniha Šéf, který tě nadzvedne je rozhodně jednou z jejích nejlepších.

V tomto případě máme oblíbené od nenávisti k lásce. Ale také se tu jemně otvírá několik vážnějších témat, která čtenáře dost nutí k zamyšlení. A mám takový pocit, že právě to bylo srdcem příběhu víc, než romantika sama o sobě a vůbec mi to nevadilo. Naopak jsem si užívala, jak postavám postupně docházelo, že lidé nejsou tací, jak se zdají být na první pohled. Že za jejich chováním často bývá nějaké tajemství, ale zásadní je, se tomu umět postavit i se svěřit druhému.

Máme tu Ellu, novinářku (a ta se v ní nezapře), která po klinické smrti přehodnocuje celý svůj život a tahle její stránka se mi opravdu líbí. Pak je tu West, její typicky protivný šéf, kterého nenávidí, ale když ho doopravdy pozná...

Kniha je psaná z pohledů obou postav, za což má u mě velké plus. A třetí, dalo by se říct hlavní postavou, je Scarlet, Westova pubertální neteř, která svým vlastním příběhem dodává knize zase novou jiskru.

Dalším úžasným oživením, jsou články, psané hlavní hrdinkou. To byla má oblíbená část knihy, u které jsem se vždy pobavila.

Romantická jednohubka na dva večery, čte se poměrně rychle a dobře. Velice tu oceňuji, že z tohoto příběhu nevznikla klasická „eroťárna“ z kancelářského prostředí. Přesto, že tak obálkou i názvem může působit. Naopak, romantický vztah se tu velice pomalu rozhořívá. A celý ten příběh je nečekaně více než reálný.

 

 Knihu můžete koupit se slevou přímo na stránkách nakladatelství Beta:

Šéf, co tě nadzvedne 

 

Za zaslání recenzního výtisku děkuji Nakladatelství Beta.

 

 Lucie Schánělová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prokleté královny

    Prokleté královny Catherine Doyle a Katherine Webber      Původní název:  Cursed Crowns  Počet stran:         560 Žánr:                ...