neděle 4. prosince 2022

Brumbálova tajemství

 






Fantastická zvířa:
Brumbálova tajemství

- úplný scénář

J.K. Rowlingová




Původní název:  Fantastic Beasts. The Secrets of Dumbledore: The Complete Screenplay
Počet stran:       312
Žánr:                  fantasy
Nakladatelství:  ALBATROS
Vazba:                vázaná s pap. potahem s lam. přebalem





Anotace:

 Oficiální scénář k filmovému hitu ze světa Harryho Pottera 
Profesor Albus Brumbál ví, že mocný černokněžník Grindelwald chce ovládnout kouzelnický svět. A protože ho nemůže zastavit sám, vyšle magizoologa Mloka Scamandera, tým kouzelníků a jednoho odvážného mudlu na nebezpečnou misi. Jak dlouho však může Brumbál zůstávat stranou, když jde nyní o všechno? Kompletní scénář ke snímku Brumbálova tajemství doprovázejí zákulisní informace, náčrty kostýmů i postřehy od Juda Lawa, Eddieho Redmaynea a dalších hvězd filmu.








Recenze:

Člověk by si mohl říct, je to scénář, to se mi číst nechce. Ale, naopak jsem měla pocit, že tenhle styl psaní, dáli se tomu tak říkat, je příjemných osvěžením od běžných knih. Poslední dobou opravdu oceňuji, když se mi ke knižní sérii dostanou takováto různá ozvláštnění. Ať už to jsou doplňkové knihy, komiksy, ilustrace, styl vyprávění a jiné.

Pořád je to svět Harryho Pottera a já mám pocit, že Brumbálova tajemství je kniha, která by mi jako fanouškovi rozhodně chybět neměla. Přiznám se, že miluji filmy, ať už HP nebo FZ, ale knihy jsem dřív nečetla. Až se svými dětmi jsem se k nim prvně dostala. A čteme ilustrovaná vydání HP a to je zkrátka skvost. Každopádně tím chci říct, že tenhle svět můžete poznávat kdykoliv, na věku nesejde. Bude se vám líbit v deseti a stejně tak i po třicítce.

Ale abych se vrátila k Brumbálovi, toho v knize bude více než dost. Odhalíme jeho tajemství, jeho minulost. A spolu s ním a dalšími, se opět postavíme proti Grindelwaldovi. A je to, alespoň za mě, ten nejlepší návrat do tohoto světa. Nemohu si pomoci, ale tento třetí díl FZ, ať už jde o knižní či filmové zpracování, je nejlepší.

Znovu bych chtěla upozornit na to, že není třeba se bát skutečnosti, že jde o scénář. Užívala jsem si čtení i tak a dokázala jsem se do všeho vžít. Určitě mi tu byly nápomocny i nádherné ilustrace. Ale to není veškeré plus, co kniha skrývá a čím svůj příběh oživí. Budete velice příjemně překvapeni i pohledy herců a o to víc vás to bude bavit.

Také vím, že spousta čtenářů upřednostňuje Harryho Pottera, před Fantastickými zvířaty. Ale také vím, že to chce jen čas. I tahle část světa si vás jednou získá, vím to. 













Přesto, že v knize není obrovské množství textu, dostane různě vyobrazenou hromadu informací.

Za mě velké doporučení!



Knihu můžete koupit na stránkách ALBATROS MEDIA a pokud do košíku přihodíte Harry Potter a Fénixův řád - ilustrované vydání, získáte automaticky na obě knihy 30% slevu + dopravu zdarma 




Za zaslání recenzního výtisku děkuji ALBATROS MEDIA




Lucie Schánělová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prokleté královny

    Prokleté královny Catherine Doyle a Katherine Webber      Původní název:  Cursed Crowns  Počet stran:         560 Žánr:                ...