pátek 22. října 2021

Limea




 


Limea


Lin Rina


Počet stran:       384
Žánr:                  YA fantasy                 
Nakladatelství:  Fragment
Vazba:                vázaná s laminovaným potahem


Anotace:

Netradiční fantasy romance od autorky bestselleru Kroniky prachu

Limea je dívka z ostrovního národa Sorayů, která se rozhodla stát nejlepší lovkyní ze všech – do cesty za naplněním tohoto snu se jí však postaví nečekaná překážka. Když objeví zraněného cizince, kterého na pláž vyvrhlo moře, nedokáže ho nechat zemřít. Muž se stříbrnýma očima jí dává naději, že by se mohla vymanit přísným pravidlům svého kmene. Může mu však věřit? Nebo jsou její pocity jako klid před hrozivou bouří, která už se sbírá na obzoru?





Recenze:

Hned v první řadě bych chtěla vyzdvihnout vizuál této knihy. Kéž bychom my čtenáři dostávali častěji knihy, které jsou tak nádherně zpracované jako je Limea. Nádherná obálka, uvnitř ilustrace a tak vůbec je prostě na ni odvedená skvělá práce.







Hned druhá věc, kterou musím pochválit. Která se nedá přehlédnout, je originální námět. Což je velikánské plus, protože té originality v tomto žánru už moc není.

Na druhou stranu,… Dívka, bojovnice a lovkyně. Džungle. Cizinec “z jiného světa“… jen pár záchytných slov a možná, že nám to nějaký příběh či pohádku připomene, co myslíte? Mně trošku napadlo, kde se asi autorka inspirovala.


Rozhodně je tu velice příjemná romantická linka, ona vlastně ta kniha je víc romantická, než co jiného, když se nad tím tak zamyslím. Limea je moc sympatická hlavní hrdinka, která si jde za svým. Přiznávám, občas mě něčím trošku naštvala, nebo spíš zaskočila. Ale ve finále je moc dobře napsaná.

Celé je to takové příjemné a poklidné, nic co by vám obrátilo život naruby.

Prostředí, kde se příběh odehrává je fascinující a já si užívala autorčiny popisy a představovala jsem si ostrov, kde se vše odehrává. Autorka má opravdu krásný styl psaní, který mě nesmírně baví.


Ovšem přesto všechno, mám pocit, že se nedokázal naplnit potenciál knihy. Nevím. Je to celé dost zvláštní. Kniha se mi líbila, ale nesedla jsem si z ní na zadek, jak jsem čekala. Přesto, že má výjimečný námět, obávám se, že se mi příběh z hlavy brzy vytratí. Prostě takové pohodové čtení, které určitě mohu doporučit jako romantickou YA fantasy oddechovku, ne jako něco, co ve vás zanechá někde hluboko obrovský dojem, asi tak bych to řekla.


3,5⭐   z   5 ⭐ 


Knihu můžete koupit na stránkách ALBATROS MEDIA aktuálně s 10% slevou: 


Limea



Za zaslání recenzního výtisku děkuji ALBATROS MEDIA









Lucie Schánělová




Žádné komentáře:

Okomentovat

Prokleté královny

    Prokleté královny Catherine Doyle a Katherine Webber      Původní název:  Cursed Crowns  Počet stran:         560 Žánr:                ...