čtvrtek 29. října 2020

Recenze: Balada o ptácích a hadech

 


Balada o ptácích a hadech

Suzanne Collinsová

 

 

Původní název:   Untitled Panem Novel
Žánr:                    dobrodružství pro děti, fantasy pro děti, YA sci-fi a dystopie
Počet stran:         504
Nakladatelství:    Fragment
Vazba:                  vázaná s laminovaným potahem a přebalem

 

Anotace:

Hunger Games se vracejí! Poznejte minulost Coriolanuse Snowa.

Pohánějí ho ambice. Soupeření ho žene kupředu. Ale za moc se platí. Je ráno v Den sklizně, který zahajuje desáté Hladové hry. Osmnáctiletý Coriolanus Snow se v Kapitolu připravuje na svou jedinou příležitost získat slávu jako trenér, jeho šance jsou však mizivé. Dostal ponižující úkol trénovat největšího outsidera, splátkyni z Dvanáctého kraje. V Aréně bude probíhat boj na život a na smrt. Mimo ni Coriolanus zahoří ke své splátkyni city... a stane před zásadním rozhodnutím: řídit se pravidly, nebo přežít?
 
Recenze:
 
Asi jako jedna z mála, jsem nikdy nečetla sérii Hunger games, přesto, že filmy miluji. Tudíž když se ke mně tato série dostala, pořídila jsem si Baladu a přečetla tak prequel k Hunger games jako první. A jsem tak moc ráda, že jsem měla štěstí na toto pořadí. Balada je skvělá kniha, pohltila mě od první strany a okamžitě jsem se začala těšit na samotné Hunger games. Je to velmi čtivé a moc se mi líbilo, jak se tu Coriolanus Snow na první pohled zdá jako sympaťák, přesto, že je prohnilý již od samého začátku, avšak, pěkně to graduje. Jeho postava je tu opravdu perfektně popsána. Kniha je rozdělena na tři části a v tej třetí se nacházel jediný problém, který s touto knihou mám. Nějak mi to tam celé nesedělo a konec mě také moc nenadchl. Ovšem bylo to mé první setkání s touto sérií v knižní podobě a tak jsem byla naprosto nadšena. Dala bych i plný počet hvězdiček, ale myslím, že nebudu úplně předbíhat, dokud nepřečtu celou sérii.
 
4,5⭐   z   5 ⭐
 
Lucie Schánělová 
      

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prokleté královny

    Prokleté královny Catherine Doyle a Katherine Webber      Původní název:  Cursed Crowns  Počet stran:         560 Žánr:                ...